Skip Navigation

Travel Blogs Entries by Country Uganda

Show Advanced Options

Page ... Next
  • 19. danKot rečeno, noč je bila polna živalskih zvokov, ki so tokrat prihajali iz najine kopalnice, medtem ko je Aleš pridno spal v sosednji sobi. Temu primerno je bil tudi štart za jutranji "game drive" zverinski. Ob 6.30 smo se že Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 14, 2016
  • 18. danDobrooo jutrooo zveri! Preživeli smo noč v divjini. Med pranjem zob so se priklatili pavijani in prav nemarno preiskali koš za smeti. Eden je našel jogurtov in lonček in ga malo očistil, potem pa samo še grdo gledal in se Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 13, 2016
  • 17. danGremo na safariiiiiiiiiiii, woohoo! Včeraj smo bili leni ampak ne tako zelo, da si ne bi poiskali prevoza za v Queen Elizabeth National Park. Naj razložim postopek - najprej nas je želel omrežiti dotični gospod, ki se je pred kratkim Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 12, 2016
  • 16. danDopust po Muhavuri. Nič ne bomo napisali. Gremo spat. Aja, ne, nekaj smo pa le storili. Šli smo en krog po mestu, prečkali (dobesedno) nedeljsko mašo pod šotori na stadionu, ki je trajala približno že 4 dni, našli prevoz za na Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 11, 2016
  • 15. danUra je zvonila 5:30. Očke so bile utrujene od prekratke noči. Hitro smo se spakirali in umili zobke. Za zajtrk smo imeli vsak dve maaaajhni banani in toast za posplahnit antimalarike. Malo smo se tepli po glavah, ker si nismo Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 10, 2016
  • 14. danPrišel je petek, ko je tudi vsem znana A.P. zapustila bratovščino. Dopoldne smo pozno zajtrkovali in vsak zase čitali. Nato smo odšli do Amasika, kjer smo osebju razdelili darilca - čipke in razglednice iz prestolnice slovenske. Pa čokoladice iz bivše Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 9, 2016
  • 13. danZadnji dan pred Anjinim odhodom domov. Gremo iskat colobus monkeys ali ostanemo v mestu? Ker je verjetnost, da najdeš žival, ki jo iščeš, tukaj očitno majhna, bomo raje ostali in se družili z otroki v Amasiku. Že pred dvemi Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 8, 2016
  • 12. danPrvi dan brez načrta. Dokler se nismo dogovorili za obisk Amazing Love šole, ki ima v lasti napravo za izdelavo opek z utori. Interlocking brick making machine. Odlično, to je edina gradbena reč, ki je še nismo videli in od Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 7, 2016
  • 11. dan Zračenje Še zadnji od dogovorjenih obiskov, tokrat v lokalni bolnišnici Rugarama. To je 2. največja bolnišnica v mestu, usluge so plačljive a zato veliko boljše, kot v glavni bolnišnici, Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 6, 2016
  • 10. danDrugi ponedeljek v Ugandi. Izlet v sosednje vasi, obisk ženskih rokodelskih skupin, ki jih podpira Alongside Africa. Vožnja je malo krajša od petkove, smer podobna. Gremo na obisk, da kupimo dokončane izdelke in prinesemo nekaj materiala za nove. Poleg te Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 5, 2016
  • 8. in 9. dan Kamnolom, kjer smo videli tudi otroke Pred nami je vikend za odmor in počitek na jezeru Bunyonyi. Iz Kabaleja smo se odpravili zgodaj zjutraj (Africa time :)). Do jezera smo prispeli ob 10h i Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 4, 2016
  • 7. dan Jutranja Angel Petek je bil namenjen odpravi v bližnje hribe, dogovorjeni smo bili za obisk pri Blesidi, ki plete posode za Along Side Africo, in v šoli Greame Nash, katere direktor je Wilber Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 2, 2016
  • 6. danPrvi izlet na jezero Bunyonyi. Tokrat z Georgem iz organizacije Edirisa. Za izlet smo se dogovorili že pred dnevi, kar pa ne pomeni, da vse drži. Dogovorjeni smo bili ob 10h, odpeljali smo se ob 12.30. Pred tem smo naredili Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Sep 1, 2016
  • 5. dan Morgenstimmung Jutranje meglice, pomešane z rdečim prahom, so obetale vroč dan. Najprej zajtrk. Kot ponavadi nekaj svežega sadja, Lydia pa nam je pripravila ugandske palačinke (miške i Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Aug 31, 2016
  • 4. dan Lydia lastnica hotela. Dekleta lepo skrbijo za nas. Jutr Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Aug 30, 2016
  • 3. danTretji dan se je začel, kot se mora vsak ponedeljek; s sestankom. Amasiko Street Children center je le nekaj minut oddaljen od našega doma. Trenutno deluje v najeti hiši v centru mesta. Otroci pridejo zjutraj in odidejo domov okoli 4h Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Aug 29, 2016
  • 2. danVstali smo ob devetih, se stuširali in šli na zajtrk. Za zajtrk še nisem imel toliko sadja: papaja, ananas, majhne banane, mango, pasijonka in tree tomato oz. blood fruit. Za povrhu pa še toast z medom in marmelado ter jajca. Posted by g.alezek in Amasiko Uganda | Aug 28, 2016
  • A Chance MeetingMonday I woke but my body was still fighting me from getting up. I didn't make it to join the 9am meeting Chrissie had asked me to come  to but I got there by 10. I recognized the Agha Khan Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Apr 7, 2016
  • Return to RwenzoriI got up early because Joseph, Chrissie's brother, was picking me up at 8:15 so we could attend mass at his church.  In the car was his youngest, Briella, whom he said loved to go to church with him. She Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Apr 6, 2016
  • A Day of RestSince Friday was so intense and ended at 3am, I made no plans other than to rest on Saturday...especially since I had plans to go to Fort Portal by bus the next day-which I was really dreading...(the ride, not the Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Apr 6, 2016
  • Roads? Where We're Going There Are No Roads... If adventure is what I've been after, adventure is definitely what I got.  I got up at 5:30...actually I woke up before my alarm began. I was trying to be ready for pickup so Aludi could make it to work Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Apr 4, 2016
  • Murchison Falls National ParkAgain, pictures ASAP... I was ready to go this morning and waiting for Joseph's 9am pickup. He took me to change some money and we arrived at the office near 10. Aludi had to make sure everyone was paid before we Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Apr 1, 2016
  • Humanitarian Aid in GuluI have trouble loading pictures in the time I have with good Internet so they will have to come later... This morning I was able to take my time getting up as Joseph was picking me up and I told Aludi Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Mar 31, 2016
  • Love in Any LanguageIt was a bit hard getting up this morning...but I still got ready by 9am as I was asked. However, today being the first day back after a holiday, my pickup ended up being delayed so I could catch up Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Mar 31, 2016
  • Easter MondayMy hotel, Unik Hotel, for 82,000 Ush/night (24.40 USD): [img=http://photos.travellerspoint.com/556934/90_20160328_094 Posted by Peliroja in CONTACT Uganda 2016 | Mar 30, 2016
Page ... Next

Want to create a lasting record of your trip?

With Travellerspoint, you can! Keep everyone up to date with an easy, customisable travel blog; or upload your travel photography for others to admire. Then take your blog entries and travel photos and stick them into a travel map of all the places you've seen.