Skip Navigation

Talking to yourself

Travel Forums Off Topic Talking to yourself

Page
Last Post
1. Posted by snatterand (Travel Guru 454 posts) 12y Star this if you like it!

Do anyone of you guys talk to yourself sometimes? And what do you talk about?

Just wondering, because I realized today that I am! Went out to by lunch and caught myself talking about truckdrivers and the wind (it was very windy, and I work close to the highway) - to myself - in English... *worried*

//Susanna

2. Posted by smythy (Full Member 237 posts) 12y Star this if you like it!

ya mean out loud to yourself!

dont usually but do sometimes in the gym to psyche myself up for doing some mega working out! e.g. pumping iron!

i guess there aint anythin wrong with it providing ya dont get caught at it - like on your local high street or something - u'd sure be getting looks

3. Posted by snatterand (Travel Guru 454 posts) 12y Star this if you like it!

Yep, I mean loud! Though I guess I was more like muttering...
//Susanna

4. Posted by Isadora (Travel Guru 13926 posts) 12y Star this if you like it!

I talk to myself all the time. But, I think it stems from growing up an only child. When there weren't playmates to talk to, I would invent imaginary friends and talk to them. Now, I just forego the imaginary friends and talk to me. I also talk to our cats all day long - which is essentially the same thing since they rarely answer me (with a meow). Beerman is constantly asking, "What? I didn't hear you. You need to speak up IF you are talking to me." My reply, "Nope, just talking to myself again." Pick a subject - I've probably covered it in self discussion at some point or another. People in stores always look at me as though I were addled - maybe I am - but at least I enjoy the person I'm talking to.

5. Posted by Cupcake (Travel Guru 8468 posts) 12y Star this if you like it!

Do you ANSWER yourself???

6. Posted by snatterand (Travel Guru 454 posts) 12y Star this if you like it!

I don't, I'm not really asking any questions that require answers. But maybe Isadora is?!?

7. Posted by samsara_ (Travel Guru 5353 posts) 12y Star this if you like it!

Your self is the best person to talk really. Its hard to fall out with yourself.

8. Posted by lil j (Travel Guru 1303 posts) 12y Star this if you like it!

Hmmm you sound like you get right into coversation with yourself then, if i'm annoyed i usually swear alot and rant on about stuff. or if i need psych-ing up sort of thing-like training. Not usually in public places.

Actually when i think i'm talking to ppl i end up talking to myself anyway! lol! it's true!

9. Posted by Isadora (Travel Guru 13926 posts) 12y Star this if you like it!

Quoting CupCake

Do you ANSWER yourself???

OF COURSE! Who else is here to answer me? The cats? Not in this lifetime!

10. Posted by zachary (Respected Member 471 posts) 12y Star this if you like it!

lol funny subject, but is true

yes i find myself talking to myself quite a bit when i'm driving, only when i get cut off or somebody f*cks me over when i'm driving, i'll start talking shit to them lol