Zrugg in Tauranga

Community Highlights Oceania Zrugg in Tauranga

Unverschämt schön xi zum in Tauranga z'lande und vode Sam abgholt z'werde.
De Chrampf vom umezügle, sich vorübergehend bide Annika go irichte und mini Sache wiiter dezimiere zum möglichst wenig mit mir umeschleppe, fangt jede Moment a.

20240325_085136.jpg

Njo aber zersch gömmer ez in Mount go je en Espresso Martini go neh zäme. Denn mueme es Häppli esse und säb natürli mittemne Gläsli Wy. Denn hetme enorm Hunger und mi gönd zum Vietnames. Hejo und denn zu spoter Stund tatsächli denn bide Sam ide Garage go all mis Gepäck und mis Äuteli go hole. Ich fahr demit im Dunkle zu Annika & Skinners' Huus und züch döt i, obwohl die beide no uf de Südinsle une sind.

Hejo, morn go schaffe:

20240317_144422.jpg

Es isch drum St. Patrick's Day am nöchste Tag und es isch verruckt herzig xi zum a dem wunderschöne Sunntig wieder go schaffe. De Liam het sich als üses huuseigene Maskottchen is Züüg gschmisse. Hejo, er isch üsen einzige Ginger und het sich drum selbstlos g'opferet zum chli zur irische Musig z'tanze und Guinness hinderebechere.

20240318_191336.jpg

Es isch teils recht emotional worde: etlichi Stammgäst sind inecho und hend sich erkundiget und verabschiedet. Me redt vo dene herrliche Ferie, vo mine letschte 3 Schichte bim schaffe und vom Abbreche vo mine neuseeländische Zelt.

20240322_181237.jpg

Hay, das mag eim zünftig. Es fühlt sich langsam immer realer a, dases ez tatsächli so wiit isch, und ich mich vo all dene Lüüt und vo Neuseeland verabschiede. Heisst für mich, dass a minere Abschiedsliste heftig Sache abghögglet werded und ich mich mit sämtliche Lüüt zum z9ni, zMittag, z4i und zNacht etc triffe, go wandere gange, an Strand uuuund so wiiter!

20240322_175244.jpg

Heisst, dass de Sam ihres Wiehnachstgschenkli fällig wird. Ich han ihre en Usflug uf Waikino gschenkt. Es chliises, unschiinbars Örtli im Karangahake Gorge wo mir öppe emol durefahred, aber nie ahalted. Debii wär's so herzig zum Wandere. Es isch eifach nu grüen überall, de alt Bahnhof dient im Moment als Kafi und vode alte Goldgräberziite isch nüt als chli Wiese und paar wenigi Überbliibsel übrig. Debii isch das mol e gigantischi Alag xi:

20240322_184422.jpg

Uf all Fäll han ich unbedingt wöle is Waikino Hotel. Säb het selber e interessanti, langi Gschicht us de Goldgräberziite und schaffet sit es paar Johr mit de Kaimai Distillery zäme. Die mached feiiine Gin und do hemmer üs e exquisits (hochgradig improvisierts, wil mir nöd im Vorus buechet hend) Gin tasting gönnt.

20240322_184136.jpg

Me het üs wunderbar glueget, dGschichte hinder de verschiedene Gins und Persönlichkeite in Waikino verzellt. Mi hend guet gspiese und au de Chef Distiller (de Wayne) isch verbiicho zum plaudere. De Bsitzer (de Cam) isch au cho luege, ob's üs bi ihm i sim Etablissement guet göchi und wo mir gfroget hend, ob's wohr sigi dass er im Hotel überobe en Geist heg wo ide Lounge wohnt, hetter üs gad e Füehrig geh.

Super. Richtig herzig. Mi hend denn no paar Froge gha zum Gin und do hetter xeit, müessemer an Stammtisch überecho, wo de Wayne am Fachsimple xi isch. So hemmer paar Tröpfli vode neuste Kreation übercho, was natürli alles no gheim isch. So lieb. Hemmer gnosse.

20240323_104457.jpg

Ich han für üs es Cottage buechet gha mit schön viel Platz, zwei Better, es brandneus Badzimmer und hübscher Ussicht über sTal. Mir sind aso ufgstande und id Bullswool Heritage Farm übere gfahre. Säb isch bitz en InsiderWitz vode Sam und mir us üsne Studiziite womer vor 4 Johr mol grisse hend zum Thema Tourismus.

20240323_101221.jpg
22b1afa0-ea1f-11ee-85ad-43a7b77f69ee.jpg

Uf all Fäll sind mir uf dä Hügel ufegfahre, hend en Chübel voll Tierfuetter gfasst und sind demit dur das riese Areal go all dene Hoftierli go hoi sege. Isch aso putzlustig xi. Bises denn doch no agfange het z'schiffe und mir zrugg zude Wasserfäll abegfahre sind, wo ich für üs en zMittag buechet gha han.

20240323_112605.jpg

Ich han scho lang mol wöle zum Falls Retreat. Die hend sämtlichi Uszeichnige abgruumet für di guet Chuchi, büütet Workshops (Chuchi, Garte, Bache, Imache - alles Mögliche) a, hend cheibe herzigi Underkünft (usbuechet) und ebe die Long Table Lunches / Dinners.

20240323_120955.jpg

Mir hend üsen Welcome Drink am Cheminée zue gnoh und sind denn amne lange Tisch mit anderne Foodies wunderbar bekocht worde.

20240323_124658.jpg

De allerbest Pork Belly het's geh. Mit feinem Salat und Gmües usem Garte, huusgmachtem Senf und pfiffige Säuceli.
So guet! Chame definitiv wiiterempfehle!

Was auno xi isch:
De letschti Segelobig mit de Ladies! Women On Water wird mir also fehle. Ich bin es letschts Mol bim Ross a Bord uf sinere Crossfire xi und mir hend üs nöd lumpe lo. Mir hend das Renne huushöch gwunne und ich han ade Siegerehrig de Priis abgholt, bin verabschiedet worde und hoffe natürli, dass sie für mich e kuuhli Nochfolg für is Kommittee finded.

Jänu:

20240321_185330.jpg
20240321_190240.jpg
20240321_193337.jpg
20240321_193324.jpg
20240321_210147.jpg

This featured blog entry was written by DriftersTrace from the blog Studiere in Neuseeland.
Read comments or Subscribe

By DriftersTrace

Posted Sun, Mar 24, 2024 | Comments